fredag 12 november 2010

TGIF!!


Thank God It's Friday!!

Någon morgonmänniska lär jag aldrig bli...
Jag har alltid lite svårt att komma i säng i tid och kan vara uppe egentligen hur länge som helst. Men att gå upp tidigt kommer jag aldrig vänja mig vid. Kanske ska sluta tjata om min morgontrötthet...

I vilket fall! Upp gick jag kl 6 för att köra ett kombinerat konditions och styrkepass ute. Men för att inte riskera livet i denna halka tog jag beslutet att åka till gymet istället.



Efter att ha dragit sig för länge i sängen och sent kommit på att jag måste packa och komma iväg till gymet var jag givetvis sen till T-banan...Så jag fick kuta hela vägen och började givetvis svettas som en gnu bland alla morgonpendlare på t-banan. Tur att man hade sin svala Houdinitröja på sig(inte).

Väl framme körde jag först lite skidåkningsstyrka med fokus på rygg, triceps och mage/rygg. Klämde även in lite axlar, biceps och djupa knäböj/utfallssteg. Efter det blev det intervaller på löpbandet.

Jag ställde upp löpbandet på max= 20km/tim eller 3min/km och sprang 40s - vilade 20s. Jag mäktade med 10st innan det blev lite jobbigt.

Nu sitter jag på T-banan på väg till jobbet sen blir det sluttampen av renoveringen av lägenheten som jag slitit med varje jävla kväll nu i över en vecka! Men imorrn går flyttlasset! Gött mos!!

Trevlig helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar