fredag 26 november 2010

Endast enkelpass idag...

Tog mitt förnuft till fånga och vilade på förmiddagen idag eftersom jag känt mig sliten i kroppen. Sparar mitt krut tills söndagens långpass istället. När man har ett jobb som kräver att man är glad och hurtig hela dagen är det tungt när man är trött och kroppen sliten. Det har gått lite för långt också om jobbet blir lidande för att man tränar för mycket.

Nu blir det en vända på gymet idag innan jag kan ta helg. Ska försöka köra ben, bröst, biceps, mage/rygg och axlar idag om kroppen vill.

Hade tänkt åka till dalarna också för att åka skidor men tyvärr får jag nog vänta ända tills jul innan det blir av. Ingen helg innan jul passar och sen har jag mina skidor där uppe. Dock så kommer jag förhoppningsvis ha över 2 veckor på mig att åka under julen så vi hoppas på många mil då!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar