tisdag 9 november 2010

Första ordentliga snön...


...har fallit!! Nu är det kanske inte det roligaste snöfallet och allt kommer givetvis smälta bort men det är tidigt för att vara Sthlm! Bådar det för en lika bra vinter i år? Jag håller iaf tummarna då jag tusen gånger hellre har det så än de vanligtvis slaskiga vintrarna i området.

Dock ska jag ut och köra ett pass i morgon bitti...Vi får se vad som går att genomföra och hur väglaget se ut. Egentligen borde jag sätta på mig skidorna för en premiärtur :)

Dock så har min gamla nördskada gett sig till känna igen efter allt arbete med händerna ovanför huvudet. Det börjar bränna i en muskel lite ovanför skulderbladet. Samma sak händer om jag stressar mycket. Angående varför jag kallar det nördskada är för att det uppkom på ett nätverk/LAN för ca 10 år sedan då jag satt och spelade Counter Strike en hela natt utan armstöd. Kallas det för CS-arm måntro? Denna skada kommer förmodligen hänga med mig hela livet...där fick man för att man är nörd...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar