torsdag 11 april 2013

Ett slut på bloggandet...

Jag har väl känt det ganska länge och nu blir det med all säkerhet ett slut på bloggandet.

Startade bloggen 2010 som motivation för mig själv att genomföra Vasaloppet. Det var riktigt roligt och intressant att från scratch lära sig så mycket som möjligt om skidåkningen. Men nu har jag kommit till en punkt i livet där träningen inte längre kommer i första hand. Vasaloppet är med andra ord inte samma viktiga mål för mig längre och då har bloggen spelat ut sin rätt.

För er som vill följa mig på andra sätt så loggar jag varje träningspass på Funbeat. Där kan du se exakt vad jag tränar och så skriver jag alltid något om passet. Sedan mikrobloggar jag också på Twitter (om än ganska sparsamt).

Klicka på länkarna överst på sidan eller klicka på länkarna nedan:

Funbeat
Twitter

Tack alla läsare som följt mig! Det har varit skitkul att få så mycket gensvar över en sketen träningsblogg :) Allt har sin tid och min tid i bloggvärlden är med all sannolikhet över.

3 kommentarer:

  1. Skönare att inte skriva :) Tar tid det med! Gött iallafall och ha dig på funbeat så man ser alla dina mönsterpass du smäller in med!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt för oss.
    Men det måste ju kännas kul om det ska vara någon ide.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju lite trist att folk gillar min blogg nu när jag antagligen lägger ner.
      Men det finns ju en hel drös med andra bättre bloggar som tex *host host* din egen :)

      Radera