torsdag 18 november 2010

Lätt kvällspass

Sandra tog med mig på en lätt runda löpning blandat med promenad. Rundan gick bla förbi Bromma flygplats där det var ganska häftigt att se planen göra "takeoff" på nära håll. Kul att ytterligare utforska närområdet. Rundan blev på totalt 5,78km och vi hade ett medeltempo på 7:22 min/km.

Rundan i sin helhet:

Jag hårdtestar mina nya inhandlade kläder som ska
bli min kommande "tävlingsdräkt" i skidåkningen.
Återkommer med intryck inom kort.
Tänkte ta en vilodag i soffan idag men Sandra insisterade och med facit i hand återhämtar man sig nog bättre genom att gå ut och jogga lugnt/promenera. 

Imorgon väntar med all säkerhet dubbelpass igen med kondition på morgonen och styrka på eftermiddagen. Tyvärr verkar de flesta cykelvägar vara sandade så rullskidor är nog kört. Så det blir nog stavlöpning i ottan. Men nu är det soffan som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar