måndag 8 november 2010

Lyfta skrot.




Klämde in ett gympass mellan jobb och renovering idag på World Class Nybroplan där jag tränat i 1,5 år nu. Dock så ska jag nog försöka byta gym nu efter flytten då det känns lite segt att åka ända in till stan för att träna. Dock har man blivit bortskämd då man tränat på World class i totalt över två år. Det är få gym som är inredda som en nattklubb och har ångbastu. Så vi får se vad man hamnar.

Var riktigt effektiv idag...
Djupa knäböj, utfallssteg, vadpress, bencurl, chins, dips, bänkpress, axelpress, bicepscurl, rodd, flies, bakvända flies, mage och rygg på under 1,5 timme.

Men jag kör alltid två övningar "samtidigt". Alltså kör en övning och medan jag vilar gör jag en annan. Så kul är det inte att lyfta skrot att man vill vara där i tre timmar.

Styrkan känns riktigt bra så jag borde ut och nöta mer kondition egentligen.

In i byggdimman nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar