onsdag 23 februari 2011

Inget skidpass idag...

Det blev inget skidpass idag... Har varit på konferens med jobbet hela dagen men vaknade med lite slem i halsen och liten whiskeyröst. Känner mig dessutom yttepyttelite trött i kroppen. Så jag tänker inte riskera något nu!! Men nu på kvällen känner jag mig faktiskt mycket piggare så det är nog ingen fara tills imorrn. Kanske lägger in ett lätt skid eller löppass på fredag kväll istället bara för att väcka kroppen.

Allt detta beror på att jag känt mig jäkligt stressad eftersom det är jag som fixar det mesta för oss 7st som ska åka Vasan. Så jag har sovit så jävla taskigt på nätterna. Jag måste få en vettig sömn annars funkar inte kroppen och jag blir oftast sjuk. Men nu verkar det som allt ordnat sig! "Nye" Henrik har ordnat en chaufför så en bil kommer åka ändå upp till Transtrand! Skönt att slippa krångla med matbiten!

Även vädret ser betydligt bättre ut än för några dagar sedan då prognosen visade snö och motvind!
Nu ser väderprognosen riktigt bra ut med -5 grader och sydvästlig vind. Lättvallat med andra ord! Dock så ser måndagen löjligt bra ut med sol, minusgrader och medvind! Hoppas vädret drar fram snabbare så vi får det på söndag istället :)
Kvällen spenderas återigen med vallning. Har faktiskt rengjort glidytorna och ska nu börja grunda om från början. Det är bara att smälla på så många lager man hinner! Imorgon väntar dessutom vallakväll i skolans slöjdsal :) Blir tidig läggning ikväll för att försöka ta igen lite sömn med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar