fredag 4 februari 2011

Fredag, snöfall och nytt gymkort!

Äntligen kom det lite snö! Tövädret har nästan utrotat all snö här Sthlm så dagens lilla snöfall var efterlängtat. Även om det är tö ute nu så kanske någon liten mm lägger sig i skidspåren. Förhoppningsvis kommer det lite mer snö imorrn förmiddag!

Även om spåren är dåliga så måste man ju ut! Det är trots allt bara 23 dagar kvar nu! Helt sjukt var fort det gått! Helgen kommer bestå av skidåkning både lör-sön med Mackan och Friberg. Får se om det blir Ågesta eller annat. Ska spana in skidspar.se senare ikväll.

Annars så lyckades jag sälja mitt gymkort på WorldClass Nybroplan idag och samtidigt teckna ett nytt på Bromma träningscenter. Trots att jag byter till ett klart sämre gym blir månadskostnaden faktiskt 50kr mer. Men jag kommer spara mycket tid eftersom det ligger så nära så det är något man får ta. Körde ett premiärpass där idag och fokuserade på övningar som jag inte gjorde i onsdags. Bla körde jag bröst för första gången på länge och det kändes lite halvtrögt.

Nu blir det fredagsmys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar