tisdag 8 februari 2011

Cirkelträning!

Hade tänkt köra ett gympass på mitt nya ställe Bromma Träningscenter idag. Men eftersom Vasastyrka väntar imorgon testade jag att köra ett pass cirkelträning istället! Det var totalt 8 stationer och passet varande i en timme. Tyvärr var instruktören rätt kass. Dålig genomgång av övningarna och inga förklaringar hur länge och hur många set vi skulle köra. Så förvirrad började man köra passet i full carreta. Och satan i gatan vad jobbigt det blev. Jag har inte kört pass på gym på evigheter och minns inte riktigt när jag svettades såhär mycket. Ännu mer kritik är att många av övningarna var väldigt avancerade vilket passade mig bra men inte Sandra som också var med och körde. Lite mer nivåanpassning skulle inte skada. Men det som är positivt med cirkelträning är ju att du väljer själv hur jobbigt du vill att passet blir...givetvis rivstartade jag och passet blev därefter ;)

Ska iväg och bada isvak med mina elever imorrn så jag vet inte om jag hinner in till stan för Vasastyrka med Mackan. Så det blir nog B-T som ligger på andra sidan rondellen härhemma istället.

Kvällen avslutades med en fantastiskt god Bentolåda med Gyoza (dumplings)!

1 kommentar: