tisdag 7 februari 2012

Led 2!!!!!!!!

Booooyaaa!

Seedningen för Bergebo Ski Marathon blev klar idag och jag klarade led 2!!! Med ganska god marginal dessutom! Det krävdes 2:19 för led 2 så jag grejade gränsen med över 3min!

Visst körde jag bättre jämfört med Harsa men inte fasen skiljer det 2 led i prestationen...

Nu är jag officiell Vasaloppsblogg men dem där seedningskommiten känns som ett gäng skojare som kan vara så fruktansvärt ojämna i sin bedömning!

Det blir att fira med Bastu och öl med grabbarna ikväll! Mina luftrör är fortfarande inte glada över att jag tävlade förkyld i söndags...

Så jävla gött!!!!

12 kommentarer:

  1. Grattis! Kom själv med i 3:ans med 2.25 i Bergebo.

    SvaraRadera
  2. Tack! Grattis till en bra prestation själv! Kör du något mer lopp innan Vasan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Orsa Grönklitt och Halvvasan. Nöjd med led 3 men ska göra en vild chansning till led 2 i kommande lopp.

      Radera
    2. Kul! Hoppas din satsning håller. Nu när du redan är klar för 3:an kan du ju satsa allt på ett kort utan att förlora något! Kår hårt!

      Jag tänkte själv köra i Orsa i helgen men är fortfarande sänkt efter söndagens urladdning så skippar Orsa tyvärr :(

      Radera
  3. Grattis och tack för en trevlig blogg.

    SvaraRadera
  4. Fan vad grymt! Du hade seedningsgruppen på din sida den här gången alltså! ;-) Grattis! Åker du Orsa Ski Marathon i helgen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller det här var väl en mer normal seedning än Harsa :) Som det ser ut nu är jag fortfarande lite risig efter att jag tävlade förkyld i söndags. Så jag skippar nog tyvärr Orsa till förmån för träning. Lycka till själv!

      Radera
  5. Tusen tack allihop för peppen!

    SvaraRadera
  6. Grattis grymma du!!! Kram

    SvaraRadera