torsdag 2 februari 2012

Bild från Harsa Ski Marathon.

Lyckades få tag i en bild från Harsa Ski Marathon. Här har vi åkt ca 1km och eftersom det går så jävla fort kommer jag ihåg att jag kikade pulsen :D

Såg förresten också lite från resultatlistan att jag faktiskt körde andra varvet (2x21,5km) fortare än det första vilket är rätt märkligt eftersom jag upplevde det lite långsammare. Dessutom hade jag betydligt lägre snittpuls andra varvet vilket också borde indikera på långsammare fart..

30        64 TUNANDER Håkan Kvarnsvedens GOIF SK       1:16:33.6 ( 27)    2:31:54.4       32:10.1
Plac.                                                                                                                             Varvtid           (plac.)          Sluttid               efter segraren

2 kommentarer:

  1. Det är för att man åkte rundan över sjön två gånger på första varvet och bara en gång på andra varvet. Vart hittade du bilden?

    SvaraRadera
  2. Ja, hellskotta! Det gjorde man fan :) Det förklarar saker och ting. Tänkte att det lät rätt sjukt att jag åkte snabbare andra varvet!

    På Harsas hemsida!

    SvaraRadera