fredag 27 januari 2012

On the road...

Sitter nu på den fantastiska bussen "Masexpressen" på väg upp mot Borlänge som blir ett mellanstopp innan resan upp mot Harsa Ski Marathon i Hälsingland imorrn bitti.

Tyvärr är läget inte bättre än att jag delar bussen med ett antal fulla Morabönder!! Skjut mig...

Har känt mig lite sliten i veckan och därför tagit två vilodagar innan morgondagens lopp. Förhoppningsvis gör det att jag får lite fart på kroppen! Dock så var dagens 3,5 timmars skridskoåkning på jobbet kanske inte optimalt men ack så roligt! Man kan ha det sämre än att få betalt för att åka skridskor en hel förmiddag :)

Egentligen känner jag mig inte riktigt redo för ett seedningslopp än men det kommer bli riktigt bra träning och ge mig erfarenhet inför kommande lopp i min jakt mot uppseedning.

Fick också precis erbjudande att gå och se brorsans band Map of Moscow live på Cafe Peace & Love i Borlänge. De ska köra Broder Daniel covers tydligen! Men tråkigt nog måste jag spendera kvällen åt att preppa mina skidor :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar