tisdag 6 november 2012

Hektisk vecka!

Det var höstlov förra veckan så jag var lite extra ledig och passade på att åka upp till dalarna. Det hade fallit ganska mycket snö på måndagen förra veckan så jag hade hoppats på att kunna göra snöpremiär. Men pga töväder missade jag snön med en dag :( Det kändes inte heller befogat att åka ~30 mil ToR till Orsa Grönklitt för att snurra på en ~1,2km lång konstsnöbana. Har väl varken ambitionerna eller klassen för att det skulle kännas meningsfullt.

Trots att jag haft något skit i kroppen har jag ändå kunnat träna på skapligt sedan förra inlägget. Kroppen och ffa rullskidåkningen känns riktigt bra för tillfället. Vill påstå att jag just nu är en starkare stakåkare än jag var under hela förra vintern så hade jag kunnat satsa den här vintern så skulle det nog blivit riktigt bra...

Det är just det... Börjar mer och mer inse att det kommer bli grymt svårt att få tid till skidåkningen nu till vinter efter barnafödandet... Frågan är också om man ens kommer vilja lägga så mycket tid när man har en liten plutt därhemma att komma hem till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar