tisdag 20 november 2012

Fotstukning från helvetet...

...på dagens stavlöpningspass med Sundbybergs Skidor. Den tuffa uthållighetsstyrketräningen kändes betydligt bättre idag. Dagens stavlöpningspass var än mer anpassat för mina fysiska styrkor. Större delen av passet kördes utan stavar och var nästan enbart benstyrkebetonat vilket passade mig som handen i handsken. På den avslutande sprättande stavlöningsrundan fick jag in ett riktigt bra flow och "hoppade" riktigt långa steg men då var olyckan framme... Precis vid en landning trampade jag rejält snett med vänsterfoten och jag ville dö av smärta... Vid en lindrig stukning brukar smärtan försvinna ganska snabbt. Men nu kunde knappt gå på foten efteråt och tog mig knappt hem från skogen :( Det återstår att se hur allvarligt det här blir... FÖRBANNAT!

Var tog fotknölen vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar