söndag 18 november 2012

En typisk träningsmånad...

...Ja hur ser den ut för mig? För er som inte följer mig på Funbeat kan det vara svårt att veta hur mycket jag tränar.

Tycker jag hittat en ganska bra träningsmängd som passar för mig. Får ihop en bra mängd samtidigt som det inte är för mycket vilket gör att man tröttnar. Hur kan det se ut då? Vi kan ta de senaste 35 dagarna som exempel:


Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:

Totalt tid:1827 min / 1d 06:27:00
Total sträcka:288,53 km
Antal träningspass:26
Antal dagar med träning:24 (68,6% av 35 dagar)
Snitt sträcka per vecka:57,71 km (baserat på ca 5 passerade veckor)
Snitthastighet:
14,46 km/h

4:09 min/km
Hur är passen fördelade?
  • 10st styrkepass
  • 10st rullskidpass
  • 5st löppass
  • 1st stavlöpningspass


För att kika i detalj på passen tryck HÄR.

Jag har faktiskt inte en susning om jag tillräckligt mycket eller om jag tränar rätt för en "skidåkare på min nivå". Men något jag alltid försöker tänka på är att få ut max av varje pass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar