söndag 25 november 2012

100 mil!!

Helt galet. Har nu i helgen passerat 100 mil på rullskidorna hittills 2012! Det sjuka är att jag under fjolårssäsongen körde ca 90 mil om man tillsammans räknar rullskidor och alla mil på snö...

Det är ju otroligt bra på alla sätt och vis. Kan säga redan nu att jag är en betydligt mycket starkare stakåkare nu än när jag körde Vasaloppet nu sist.

"Problemet" är ju att jag inte kommer få ut min potential denna säsongen. Kanske inte kommer kunna köra överhuvudtaget... Men vad gör det när man ska bli far!


Var uppe i dalabygden nu i helgen men missade återigen snön precis. Det ska tydligen bli kallt och komma snö nu nästa vecka! Tanken var att jag och Björn skulle köra ett gemensamt tufft långpass idag. Tyvärr kände jag mig ganska hängig igår och ställde in det gemensamma passet för att istället sova ut och känna på kroppen idag. Det blev en lugn tur på rullskidorna men kroppen kändes inte alls bra. Det var väl egentligen inte så smart att köra alls nu i efterhand och hoppas jag inte får några ytterligare sjukdomssviter av det. Passerade ju iaf 100 mil i och med turen och det är ju alltid något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar