måndag 2 maj 2011

Kommande jämförelse....

...mellan Iphone vs Garmin. Tänkte lägga ut ett test som jämför appen runkeeper vs Garmin forerunner 210. Använde ju Iphonen som gps förut men blev alltid missnöjd eftersom den i stort sett alltid mätte för kort när det blev lite mer vegetation. Nu har jag gjort en hyfsat utförlig jämförelse som jag snart kommer publicera. Givetvis har jag sprungit sträckor som är utmätta med mäthjul för att kunna jämföra med verkligheten!

Annars körde jag lite återhämtningslöpning i söndags. 5 min/km känns som ett tempo jag skulle kunna hålla bra länge. Så lungt känns det vilket är riktigt positivt!

Passade på att gymma överkroppen idag innan jag spelade en korpmatch i fotboll på kvällen. Gymmet kändes riktigt bra och jag avgjorde korpmatchen genom att göra 2-1 i matchens sista sekunder.

Bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar