fredag 20 maj 2011

TGIF!!

Redan fredag! Helt sanslöst vad veckorna går fort denna delen av året!

Måste börja med att visa en av de fulaste målgångarna någonsin! Det är jag som går i mål i Tolvanloppet. Jag körde ju en långspurt sista 1km och sprang faktiskt om minst 10 pers på den. Dock så beräknade jag inte att de sista 800m gick uppför så jag var ordentligt krokig när det var ca 200m kvar och fick slita mig in i mål! Kolla och få dig ett skratt :) Haha...mina ben och armar går åt alla håll!

http://beta.marathon.se/racetimer?v=%252Fsv%252Frunner%252Fshow%252F1345789%253Flayout%253Dmarathon%2526amp%253Brace_id%253D537


Iaf...Senaste veckan har varit ganska mastig för mig träningsmässigt...

Lördag: Tolvanloppet + utgång på det
Måndag: Fotbollsmatch
Tisdag: Ursviks extrem 15km lervälling med Johan
Onsdag: Gym 90 min
Idag fredag: Gym 90 min

Igår torsdag var jag jävligt mör i hela kroppen kan jag lova...Och idag på uppvärmningsjoggen ville inte alls benen vara med. Så nu känner jag mig rätt nertränad...

Jag hoppas ändå på att köra ett lätt löppass imorgon och sedan lite rullskidor på söndag. Min kropp gillar att träna hårt men det gäller att våga vila också.

En annan grej.... Tydligen är det redan 11500 anmälda till Vasaloppet!!!

http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/nyheter_o_reportage/senaste_nytt/nyhet_redan_over_11500_anmalda_110519

Helt jäkla sjukt! Dom räknar med att det kommer bli fullt innan midsommar. Så jag tog inga risker och gick med i min gamla moderfriidrottsklubb och anmälde mig omedelbums! Nu kör vi!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar