söndag 2 oktober 2011

In i dimman...

Det har känts som kroppen varit i en tät dimma ända sedan Lidingöloppet. I fredags försökte jag väcka kroppen lite genom att först köra ett ordentligt gympass för att sedan springa 1 mil direkt efter. Löpsteget har aldrig känts så tungt men ändå var tempot helt okej med milen på drygt 46 min utan att förta mig nämnvärt. Efter LL så blev det ju fest och sedan dålig sömn nästan hela veckan och jag som är kinkig med sömnen har fortfarande inte återhämtat mig riktigt.

Annars har helgen gått i matens tecken bla med en ordentlig brunch idag. Inte direkt hälsokost men ibland får man tröstäta lite :)
Efterätt deluxe!

Nu kommer jag under hösten försöka jobba på min syreupptagning eftersom det är min stora svaghet. Jag har fan noll anlag gällande syreupptagning så det måste försöka förbättras!

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig efterrätt. Det fina med att vara längdskidåkare är att man kan stoppa i sig utav h och allt försvinner ändå :)
    Låter fint att jobba på syreupptagningen. Själv ska jag lägga mycket på stakningen. Synd att du missa Hässelby förresten. Kör hårt nu.

    SvaraRadera