lördag 24 september 2011

Det gick åt helvete....

Det gick helt åt helvete! I 18km gick allt enligt planen men sedan fick jag kramp deluxe! Först vaderna, sedan framsida lår, baksida lår, till sist ljumskar. Första två milarna gick på 50min vardera helt enligt planen men sista milen tog jag mig knappt framåt på 70 min pga krampen och stapplade i mål på 2:40. Så fruktansvärt irriterande när man inte är trött utan att det är benen som ger upp :( Som smolk i bägaren blev jag getingstucken på benet med 5km kvar!!! Det är bara inse att man inte är marathonmannen direkt :)


En längre rapport kommer imorrn. Nu ska jag dessutom på 30-årsfest :D

2 kommentarer:

  1. Trist med kramp. Men det är nästintill oundvikligt sista milen.. Den är verkligen förskräcklig pga att man är så sliten. Jag tycker du ska va supernöjd. Bra jobbat! Skål/mandus

    SvaraRadera
  2. Du ska vara nöjd ändå med din prestation!!! Grymt jobbat med tanke på både getingstick och kramp. Kram

    SvaraRadera