tisdag 28 juni 2011

Träningsuppehåll...

Då är det dags att bryta ner all träning man byggt upp under året... Åker till Borlänge imorrn för Peace and Love-festivalen. Banden jag mest vill se är Kings of Leon och The Strokes. Jag ska klämma in ett gympass innan avfärd imorrn och förhoppningsvis ta en lätt löptur på torsdag. Annars blir det mest festivalhäng och dricka öl resten av veckan. Sedan direkt på tisdag nästa vecka drar jag en vecka till New York och då blir det inte heller någon träning på i stort sett en vecka. Ska dock försöka klämma in ett pass på måndagen innan om man kommit över festivalkoman dvs...

Nu kunde det ju vara värre...Träningen blir lidande pga trevligheter och inte någon tex någon skada så jag ska inte klaga ;) Kanske bra att kroppen får återhämta sig lite höll jag på att säga men festivalen bryter nog bara ner den :D

1.42 kvar till Jay Z äntrade scenen förra året. Rätt coolt att stå tillsammans med 40 000 andra i staden man växte upp i!

Man måste ju fylla kolhydratlagren som förra året i NY :D
Näe...efter NY så blir det att satsa på träningen igen! Nu börjar sommaren på riktigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar