lördag 4 december 2010

Vilat i över...

...en vecka nu! Det har jag inte gjort sedan sommaren 2009 då jag hade långa sjukdomsuppehåll i träningen. Jag måste nog erkänna för mig själv att jag lyckades köra kroppen i botten. Jag hade tränat stenhårt i 2 veckor och gick sedan ut på fredagskvällen. Det blev lite för mycket för kroppen som sade ifrån. 

Måste hädanefter lyssna lite mer på kroppen och lägga in lite extra vila. Man har ju trots allt inne på sitt sista år i 20-talet också :) Ska försöka börja promenera lite lätt imorgon då jag fortfarande är ganska ordentligt förkyld och inte helt återhämtad. Förhoppningsvis kan jag börja träna lite lätt  i början av nästa vecka. 

Nu när man inte tränat på över en vecka så börjar kroppen känna sig lite rastlös. Så jag kommer ha ordentligt med spring i benen sen när jag väl sätter igång.

Det som gör mig mest stressad är dock all snö och att jag inte har skidorna här. Vill bara ut och åka nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar