onsdag 8 december 2010

Back on track!

Äntligen börjar jag känna mig lite bättre! Klarade av att dansa Jive i 3 timmar på jobbet och både bli andfådd och svettats järnet utan att kroppen sade emot!

Eftersom jag känner mig mycket piggare bar det efter jobbet av mot Centralgym för styrketräning första gången på två veckor. Jag och Mackan körde ca 50 min effektivt då vi lyckades klämma in 6 övningar: Chins, latsdrag med hantel, stakövning i cablecrossen, situps på boll, sneda situps och ryggresningar.

Det känns som jag faktiskt inte har tappat så himla mycket. Syratröskeln känns aningen lägre men det är absolut ingen större grej. Jag har dock gått ner 2-3 kg under min sjukdomsperiod eftersom jag inte haft någon aptit. Man får hoppas att det är fett och inte muskler som försvunnit. Men äntligen kan man börja köra igen på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar