onsdag 22 december 2010

Jullov!!

Äntligen onsdag! Från och med idag har jag jullov nästan 3 veckor framöver! Man kunde haft det sämre :)

Jullovet började med ett gympass på förmiddagen på Bromma träningscenter där jag förmodligen kommer fixa kort efter nyår. Dock måste jag försöka bli av med mitt kort på Worldclass Nybroplan. Någon som är intresserad av ett billigt medlemskap fram till maj 2012?

Sitter nu på bussen upp mot Dalarna och julfirande. Ska äntligen få göra mitt första skidpass imorrn! Prognosen säger ca -15 grader och kanske lätt snöfall. Jag har haft lätt ångest över en månad nu pga den icke existerande tillgången på mina skidor så jag kommer köra oavsett väder! Så kvällen kommer ägnas åt att grundvalla mina nya skidor.

Har för övrigt världens bästa kollega som gav mig ett par kallingar med windstopper i julklapp! Det bästa var att dom heter "Gunde boxers". Tack Anna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar