torsdag 16 december 2010

T minus...

T minus 73 dagar kvar till Öppet spår söndag...
T minus 7 dagar kvar till min längdskidpremiär...

Jag kan inte sluta tjata om att 2010 års dummaste beslut var att i början av november skicka upp skidorna till dalarna eftersom jag firar jul där. Tänkte att det ändå inte kommer gå att åka speciellt mycket i storstaden innan dess. Nu står man här med lång näsa och har missat tre veckor av potentiell längdskidträning. Som plåster på såren kommer jag iaf stanna i två veckor vilket gör att jag kan åka massvis av skidor. Har ju inte ens börjat beta av mitt mål om att avverka 50 mil på skidor innan öppet spår...

Förhoppningsvis blir det lika bra spår som förra året...

1 kommentar:

  1. Gyllbergen är himmelriket om vintern. Mitt kompartmentsyndrom torde föredra skidor på fötterna några månader (?) framåt! Hoppas för din skull att snön ligger redo för dig då du återförenas med din skidutrustning!

    SvaraRadera