tisdag 26 oktober 2010

Omkastning av passen denna vecka...

...eftersom jag inte kan gymma med Mackan på onsdag. Därför blev det vasaloppsstyrka idag på måndagen. Efter en natt med riktigt kass sömn och en hektisk dag på jobbet var inte förutsättningarna för ett bra pass direkt optimala.

Hade jag kört ett pass ensam idag hade det nog inte blivit någon vidare kvalité men som tur är hade man Mackan som skrek på en :)

Passet började med latsdrag...
..efter det rodd...
...till tricepspress...
...för att fortsätta med stakning i cablecross...
..sedan "Rocky"... 
...och situps.
Sedan körde vi även ytterligare en magövning, benspark, bencurl och tåhävningar.

Efter passet var jag in på gymgrossisten och köpte lite ganiers som jag ska få i mig efter passen. Det var en ganska sjuk upplevelse. Här kommer en tanig Vietnames in i butiken och möts av ett 15-tal biffiga byggarbetare med överarmar som mina lår. Snacka om att känna sig felplacerad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar