måndag 30 juli 2012

Medaljens pris...

Huvva vilken dokumentär! Något som alla idrottsintresserade bör se tycker jag!

http://www.svtplay.se/video/205991/medaljens-pris

Jag vill passa på att citera min gamla träningspolare Jimmy Palm:

"Vill passa på å tacka en massa personer för att ni just personifierat mina egna tankar, känslor och funderingar gällande olika situationer som vi valt att utsätta oss för. 
Vi är många som borde tänkt en ett varv till i träningen. Ingen skuld på någon, vi har själv utsatt oss för det. 
Tack Linus, Sanna, Christian, Erik, Carro, Niklas, Stefan och alla vi/ni andra som offrat era kroppar för det ni trott på!

Tack!"

Kunde inte sagt det bättre själv... Man fick sig ett ganska brutalt återuppväckande av minnen eftersom jag upplevt exakt samma saker när jag själv tävlade... 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar