fredag 8 juli 2011

Rapport från NY!

Inte direkt mycket träning på sistone men här kommer en liten update från the big apple!

Helt otrolig stad detta. Finns nog ingen stad i världen med en puls som denna! Gillar du storstäder bara måste du åka hit! Det är min tredje gång och jag har långt ifrån tröttnat!






Givetvis har jag inhandlat träningsgrejor! Bla ett par nya Mizuno wave elixir, Mizunos racesko Ronin och ett par Nike Lunarracer! Så mycket billigare här att det inte går att undvika!

Annars handlar mina semestrar mycket om mat och det har blivit mycket god sådan!!






Har det sjukligt bra härborta men längtar lite efter att sträcka ut benen på en löptur!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Fan vad skoj de där ser ut! Jag hoppas du har de bra därborta! Jag såg att du handlade på den där sportbutiken, var där en sväng när jag va i NY. Sjukt stort butik, tog 2 timmar för mig att hitta ut igen haha!

    En sak till om du lyckas smuggla ut en KFC bucket till mig så betalar jag dig en god summa cash :).

    Enjoy!

    SvaraRadera