fredag 25 maj 2012

Tolvanloppet imorrn!

Jag har hunnit med 3 löppass efter min megaslånga sjukdomsperiod. Faktiskt kändes tröskelintervallpasset i tisdags ganska bra trots det långa sjukuppehållet.

Det får räcka som kvitto så jag kommer försöka köra hårt imorrn. Kommer satsa på att slå förra årets tid på 51:18 och plats 59 av ca 300 löpare.

Det som talar emot tidspers är värmen och det som talar emot placeringspers är att det verkar vara fler duktiga löpare iår. Bla en superkenyan som gjorde 63 min på Göteborgsvarvet. Som vanligt satsar jag hellre än fegar och vi får se om det håller imorrn. Hoppas min stabila träningsgrund gör att jag inte tappat så mycket på att vara sjuk i 3 veckor.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kör hårt och lycka till!

    SvaraRadera