måndag 21 mars 2011

I mina öron när jag tränar...

Nr 2 på listan att bocka av....

Ja, vad har jag i mina öron när jag tränar? Faktiskt ingenting...

Jag har försökt med att ha musik i öronen när jag springer men gillar det faktiskt inte. Det har nog att göra med att jag alltid springer med ganska hög intensitet och blir då väldigt andfådd. I det tillståndet kan jag helt enkelt inte njuta av musiken eftersom jag är för trött. Istället för att bli peppad och orka mer blir jag bara stressad av musiken. Dock under styrketräning kan det vara skönt med bra musik. Men jag tycker det är för omständigt, bökigt och kladdigt att ha ett par lurar på sig när man tränar och svettas så jag nöjer mig med det som spelas på gymmet.

Det är bara att gratulera er andra som springer bättre med musik i öronen...det gör inte jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar