torsdag 17 mars 2011

Två sjöar runt!!

Har hux flux bestämt mig för att delta i loppet två sjöar runt nu på söndag! Läs:

http://www4.idrottonline.se/SundbybergsIK-Friidrott/Foreningen/Arbetsrum/TvaSjoarRunt/Information/

Jag kommer endast ta detta som ett bra träningspass pga av dessa förutsättningar:

- Jag har aldrig tidigare i mitt liv deltagit ett en långlopp i löpning.
- Har endast gjort tre löppass sedan i december så benen är inte alls med...
- Har som längst sprungit 14km (i söndags) och loppet är 16,7 km

Men vafan, vad kan gå fel? Satsar på att hålla under 5 min/km. Synd att det ska komma jordens snöfall i morgon bara...men förhoppningsvis hinner det mesta smälta bort innan söndag.

Blir förmodligen Tolvanloppet i maj också. Vad fan håller på att hända? Har jag blivit någon slags långlöpare nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar