onsdag 9 januari 2013

Mycket på G nu!

Är just nu uppe i Dalarna och visar upp lilla pärlan för nära och kära. Lyckats köra mitt första ordentliga skidpass sedan 23:e december också! Äntligen! Blev 35km i Bergebo idag på kvällskvisten. Trots skral snötillgång häruppe i Borlänge så var spåren som vanligt fantastiska i Bergebo. Stockholm har mycket att lära gällande att spåra!

Finns inte så mycket tid över nuförtiden så bloggen är inte prio ett. Kör som sagt också Grotfallsrundan på söndag och det får gå som det går. Minimalt med sömn och rätt dålig träning de senaste två veckorna har gjort sitt. Ska bli skönt att ställa sig på startlinjen helt utan krav. Kanske går det som allra bäst då?

2 kommentarer:

  1. Lycka till på söndag. Tror du fixar led 1. Ta en snabb rygg bara ;) Jag räknar med att du lägger glid över hela långloppsskidorna och struntar i fästet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det vettefan... Kör så det ryker så får vi se hur långt det räcker. Kan alrig tro att jag är en led1-åkare. Speciellt med mina förberedelser med att bli pappa :) Jag kommer fega och lägga fäste. Även om det är en bra stakbana så kommer jag nog inte komma i mål om jag ska staka uppför långbacken för fjärde gången på sista varvet :)

      Radera